Primjer dobre prakse

Electrolux10022016WEBPravobraniteljica za ravnopravnost spolova, Višnja Ljubićić,  sastala se s predstavnicima  trgovačkog društva Electrolux d.o.o. povodom preporuke koju je uputila Electroluxu vezano za njihovu reklamnu kampanju nove linije usisavača. Pravobraniteljica je preporuku izdala temeljem pojedinačne pritužbe koja je stigla od udruge civilnog društva i u kojoj je ukazano na učinke koje konkretna kampanja ima u smislu perpetuiranja rodno uvjetovanih stereotipa o ženama i njihovoj ulozi unutar kućanstva.

Sastanku su prisustvovali Ivan Radnić, direktor regionalnog odjela za male kućanske aparate, Anamarija Rogić, rukovoditeljica marketinga i Lana Bedeković Rosandić, direktorica marketinške agencije koja je uredila i vodila kampanju.

Predstavnici Electroluxa izložili su autorsku ideju na kojoj je temeljena kampanja te naglasili da, kao trgovačko društvo koje promiče društveno odgovorno poslovanje, nisu imali namjeru promicati rodno uvjetovane stereotipe na štetu žena kao društvene skupine. Istovremeno su uvažili argumente koje im je predstavila Pravobraniteljica te izložili namjeru prekidanja kampanje tijekom veljače 2016. i poduzimanje odgovarajućih koraka kako bi s tržišta povukli promotivne materijale.

Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova smatra promptno djelovanje Electroluxa d.o.o. primjerom dobre prakse poštivanja argumentiranih stajališta i uzajamnog uvažavanja. 

Share