sklonista
povjerenstva
koordinatori

Posjetite nas na:

fb yt twitter gplus

zene i mediji logo

Komentar za CroL povodom seksističke reklamne kampanje

crollogoPravobraniteljica Višnja Ljubičić dala je izjavu za portal CroL povodom reklamne kampanje za najbolji dizajn plakata velikog formata za godišnju nagradu pod nazivom „Dobar oglas daleko se vidi“, a o kojem je CroL pisao 14. studenog 2016. citirajući i Istraživanje o zastupljenosti i načinu prikazivanja žena i muškaraca na naslovnicama Internet portala koje je Pravobraniteljica provela 2012. godine.

Komentirajući aktualnu reklamnu kampanju za plakat velikog formata na kojem se ponovo koristi golo žensko tijelo (iako pikselizirano), Pravobraniteljica je naglasila kako već godinama upozorava na seksizam u oglašavanju i reagira upozorenjima o kršenju odredbi Zakona o ravnopravnosti koje direktno upućuje oglašivačima, a rezultati analiza i istraživanja koja provodi vezano za ovu problematiku dio su svih izvješća o radu koja predaje Hrvatskom saboru te brojnih javnih priopćenja i osvrta koji su dostupni javnosti. Međutim, sva reagiranja su kao „kap u moru“ iz razloga što je seksizam u reklamama, a i u drugim medijskim sadržajima, tako čest da bismo gotovo svakodnevno mogli izlaziti s priopćenjima i/ili slati dopise oglašivačima i medijima. Istaknula je kako mediji koji prenose vijesti, ali i reklamne sadržaje, kao i sami oglašivači putem svojih stručnih i nadzornih tijela moraju prihvatiti svoju društvenu obvezu i odgovornost za način prikazivanja žena kao pukih ilustracija, ukrasa ili objekata za privlačenje pažnje na reklamirani sadržaj jer je takav način prikazivanja velika prepreka u ostvarenju ravnopravnosti spolova što potvrđuju i brojni međunarodni dokumenti.

Link na cjeloviti članak >>