Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova, Višnja Ljubičić, dala je izjavu za Telegram vezano za rodne stereotipe u reklamama. Povod su bile smjernice koje je donio Britanski odbor za prakse oglašavanja (CAP) prema kojima se od lipnja sljedeće godine u reklamama više neće smjeti koristiti rodni stereotipi jer se smatra da takvi stereotipi mogu negativno utjecati na djecu i mlade ljude, ali i odrasle u smislu jačanja stereotipnih rodnih uloga. Pravobraniteljica je naglasila kako su reklame u kojima se pojavljuju rodni stereotipi, nažalost, vrlo učestale u RH, a ono što je najveći problem je još uvijek velika neosviještenost o tome kakav je njihov učinak na napore koji se čine kako bi se postigla puna ravnopravnost spolova. S jedne strane imamo sve veći broj onih građana i građanki koji reagiraju na takve reklame i prijavljuju ih kao neprihvatljive i uvredljive temeljem spola, a s druge strane imamo još uvijek preveliki broj onih koji u njima ne vide ništa sporno. - Cjeloviti odgovor pravobraniteljice pročitajte u privitku.
EU projekti