Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova Višnja Ljubičić dala je intervju Deutsche Welle koji je objavljen 7. srpnja 2012. na temu seksizma u medijima pogotovo reklamama. Na pitanje o tome zašto seksističke reklame ne izazivaju veće zgražanje društva pravobraniteljica je odgovorila: "Veće zgražanje u društvu takve reklame još uvijek ne izazivaju, naprotiv, reagiranja se dočekuju s podsmijehom, iz razloga što se i muškarce i žene od rođenja socijalizira za prihvaćanje seksizama i stereotipnih podjela rodnih uloga. Mediji ponavljanjem i sveprisutnošću tih sadržaja daju privid "normalnosti" takvih odnosa. Još jedan razlog je što se većina reklama "zapakira" u humor, skečeve i druge dopadljive sadržaje, ne razumijevajući da stereotipiziranje žena i muškaraca doprinosi učvršćivanju neravnopravnosti spolova što je potvrđeno i istraživanjima."
Cjeloviti tekst pod naslovom Seksizam - zlatni rudnik medijske industrije možete pročitati OVDJE.
Prenio i Tuzlanski info portal TIP.ba, 8.7.2012. "Seksizam - zlatni rudnik medijske industrije"
EU projekti