Na televiziji se emitira reklama za pivo, čije plakate možemo vidjeti i na najfrekventnijim mjestima u gradu, sa sloganom "Žuja zakon br. 11: Muškarci primjećuju samo bitno". Reklama nam sugerira da ono bitno što muškarci primjećuju nije niti njihova partnerica, niti činjenica da je (i za njega) dovukla prepune torbe namirnica, već boca piva. Ovakvim načinom prikazivanja odnosa među spolovima direktno se omalovažava i diskreditira žena i njezina uloga u zajedničkom kućanstvu, i istovremeno vrijeđa muškarac koji se, u ovom slučaju, svodi na bezobzirnog pivopiju ograničenog polja interesa.
Posebno zabrinjava i činjenica da se na web stranicama Zagrebačke pivovare ovakav način odnosa među spolovima, s uvredljivom, ponižavajućom i omalovažavajućom porukom, promovira i naziva "muškim zakonom".
Mediji imaju veliku moć u oblikovanju stavova, stoga upozoravam da je uvredljiv, diskriminacijski i stereotipan način na koji se žene i muškarci prikazuju u medijima, što uključuje i reklame, u suprotnosti sa Zakonom o ravnopravnosti spolova.
Preporučujem da Zagrebačka pivovara d.d. i Hrvatska televizija povuku navedenu reklamu i time pošalju jasnu poruku javnosti o neprihvatljivosti (muškog) Žuja zakona br. 11 koji promovira stereotipe i diskriminaciju po spolu.
EU projekti