Analiza medijskog praćenja predizborne kampanje 11.9.2016.

Pravobraniteljica je pratila medijsko izvještavanje o predizbornoj kampanji za izbor zastupnika/ca u 9. saziv Hrvatskog sabora, od trenutka službenog početka (16.08.2016.) do početka izborne šutnje (10.09.2016.). Analiza je provedena na uzorku od 2.990 fotografija, 305 videa i 1.518 članaka objavljenih na Internet portalima HRT, Dnevnik.hr (Nove TV), T-portal, jutarnji.hr, vecernji.hr, slobodnadalmacija.hr. Na Nova TV od 42 kandidata/tkinje koji/e su predstavljali program svoje stranke  bilo je svega 12 žena (29%), a na HTV-u je sudjelovalo kupno 150 kandidata/tkinja od čega 121 muškarac (81%) i 29 (19%) žena. Muškarci su prikazani na 92% svih fotografija. U 305 video priloga objavljenih uz članke govorilo je 617 osoba od čega 538 muškaraca (87%) i 79 žena (13%).