U Hrvatskom novinarskom društvu održan je okrugli stol „Obrazovanjem do rodne ravnopravnosti“ u organizaciji udruge BaBe! na kojem je prezentiran modul „Rodna ravnopravnost“ koji bi trebao biti sastavnim dijelom nastavnog predmeta Građanski odgoj i obrazovanje, a koji je trenutno u eksperimentalnoj fazi provođenja u 12 osnovnih i srednjih škola. Izdan je priručnik za provođenje navedenog modula uz radne materijale za provedbu radionica u nastavi.
Izdavanje priručnika financirali su Ujedinjeni narodi (UN Entity for Gender Equality and the Empowerment for Women, UNnited Nations Trust Fund to End Violence Against Women) i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta u sklopu projekta Izlazak iz mraka – prevencija i podrška ženama žrtvama nasilja koji udruga BaBe! provodi od 2011.
Uvodna izlaganja održali/e su ravnateljica Ureda za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske Helena Štimac Radin, predstavnica udruge BaBe! Senka Sekulić Rebić, pomoćnica ministra znanosti, obrazovanja i sporta Sabina Glasovac, ravnatelj Agencije za odgoj i obrazovanje Vinko Filipović i koautorica modula Vedrana Spajić-Vrkaš s Filozofskog fakulteta u Zagrebu, a modul je predstavila predsjednica udruge BaBe!, urednica i autorica modula Sanja Sarnavka.
Okruglom stolu je u ime pravobraniteljice Višnje Ljubičić nazočio je stručni savjetnik Josip Grgić koji se uključio u raspravu nakon ponovne pojave nerazumijevanja pojma rodne ravnopravnosti (kao i u slučaju rasprava o modulu Spolna/rodna ravnopravnost i odgovorno spolno ponašanje zdravstvenog odgoja) od strane pojedinih sudionika/ca okruglog stola i neopravdanog izjednačavanja rodne ravnopravnosti s tzv. „rodnom ideologijom“. Pojasnio je razloge zbog čega je zatvoren „Nordijski rodni institut“ 2011. godine u Norveškoj (koji se učestalo spominje pa tako i na ovom okruglom stolu) te da njegovo zatvaranje zbog usredotočenosti na isključivo društveno uvjetovane razlike među spolovima u istraživanjima nije ni na koji način povezano s uvođenjem odgoja i obrazovanja za spolnu i rodnu ravnopravnost u nacionalni odgojno-obrazovni sustav kroz Zdravstveni odgoj i Građanski odgoj i obrazovanje. Navodeći primjer ishoda učenja iz Nastavnog plana i programa zdravstvenog odgoja za 8. razred osnovne škole („navesti sličnosti i razlike među spolovima“), ustvrdio je da se inzistiranjem na negativnom kontekstu ovog područja ljudskih prava kroz pojam „rodna ideologija“ neutemeljeno obmanjuje i manipulira javnost.
Iz medija:
B.a B.e. predstavile modul rodne ravnopravnosti, Slobodna Dalmacija, 26.9.2013.
EU projekti